torstai 18. marraskuuta 2010

Jihaa, lunta vihdoinkin!

Tällaiselta täällä näytti viime viikolla ja samanlainen näky pihalla oli vielä eilenkin.



Vaan tänä aamuna kun herättiin, näytti tältä:


Jihaa, lunta!


Kuka tähän on pissinyt? (Taisi itse asiassa olla herra ihan itse.)

Eikä aikaakaan, kun viime talvinen vimmattu pallonetsintä alkoi. Tosin se olisi alkanut, vaikkei maa valkoisena olisi ollutkaan. Bode nimittäin jätti pallon eilen pihan perälle käydessään siellä pissalla ja tiesin, ettei se muista, mihin pallo jäi.


Missähän mun pallo on?


Hei tiiätkö, mis mun pallo on?


Mis ihmees mun pallo oikein on?


Jihuu, mun pallo löytyi!


Mun tassut on ihan täynnä lumipaakkuja, voitaisko jo mennä sisään?

Koirista oli tosi hauskaa temmeltää lumessa. Wiltsu yritti jopa saada Bodea hieman juoksemaan kanssaan, mutta Bode vain tuijotti hämmentyneenä, ei reppana ole oikein tottunut moiseen. Sitä paitsi pallon etsiminen on numero yksi Boden tärkeysjärjestyksessä, juoksentelut jätetään myöhemmäksi. Wiltsun täytyi siis tyytyä juoksentelemaan ihan yksin.

Nyt jännätään, pysyykö lumi maassa.


3 kommenttia:

  1. Koirat tykkäävät lumesta kuten kuvistasi näkyy

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia!
    Kuismakin diggaa lumesta, mutta sillä on ihan oudot harrastukset hangessa.. Sitä ei osaa pieni ihminen edes selittää ;)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa kun on lunta! Näkyy tosiaan teidän pojatkin nauttivan.=)

    VastaaPoista