torstai 21. lokakuuta 2010

Valokuvatorstai: en tiedä mitään

Valokuvatorstain haaste: en tiedä mitään, sopii kuin nakutettu Bodeen. Tässä kuvakavalkadi arkistojen kätköistä herrasta, joka ei tiedä mitään. Aina yhtä hämmästynyt, kun hänelle jostain rähjätään.


En minä tiedä, miten minusta näin kurainen tuli...


En minä tiedä, mistä tuo iskän kumisaapas tuohon tupsahti...


En minä tiedä, kuka nojatuolin on rikkonut...


En minä tiedä, kuka tuon kuopan on kaivanut...


Anna mun nukkua, en minä vaan tiedä, kuka sohvapatjan on repinyt...


Häh, mitäh, ai minä vai?

Että sillai. Onneksi pahempia tuhoja ei ole enää vähään aikaan sattunut (kopkop!).


10 kommenttia:

  1. Niinhän ne aina, nauraa vielä kun on tuhonnut sohvan :)

    VastaaPoista
  2. Sopivasti "tukkaakin" silmillä, kun en tiedä :)

    VastaaPoista
  3. Veikeä kaveri, lutuisa. Eihän tuota voi etes patistaa kertomaan totuutta, niin on suloinen.:)

    VastaaPoista
  4. Todella hauska vastaus aiheeseen!! Ihana koiruus,rapsutukset sinne :)

    VastaaPoista
  5. Ymmärrän, silmät ovat jäänet otsatukan alle, joten vaikea on nähdäkkään mitään. Hauska vastaus.

    VastaaPoista
  6. Ihana, aivan ihana. Onneksi se vaan ei oo meillä tietämättömänä :)

    VastaaPoista
  7. Täähän osui kuin nappi silmään!!
    t. sari & ossi

    VastaaPoista
  8. Kyllä pääsi nauru kuvasarjaa katsoessa. Mitä sitä ihmettelemään, jos jätkä ei tiedä, ei tiedä. Mitä sitä turhia kyselemään.

    VastaaPoista
  9. Hahhah, voi Bodea! :D Ihania kuvia.

    VastaaPoista